سیستم های سنتی فروش و توزیع ، همواره هزینه های گزافی به تولید کنندگان ودبه طبع آن بر مشتریان تحمیل می کند.در همین راستا شرکت بهداد با هدف حذف هزینه های بیهوده و واسطه ها که مابین تولید کننده و مشتریان وجود دارند به عنوان پل ارتباطی مستقیم ، با نگرشی علمی به مقوله های فروش و توزیع تاسیس گردید.این شرکت از بدو تاسیس همواره سعی برآن داشته تا کلیه فرآیندها و فعالیتهای خودرا با رویکردی کاملا علمی پیش ببرد تا بتواند به عنوان شرکتی پیشتاز و مدرن در عرصه ارائه خدمات فروش ، توزیع و پخش در کل کشور گام بردارد.شرکت بهداد به علت گسترش و تنوع فعالیتها به مرور واحدهای خود را توسعه داده و امروز با داشتن چندین واحد ستادی و عملیاتی فروش و توزیع ، تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نماید و از این طریق موجبات رضایت همه جانبه آنان را فراهم نماید .

 ماموریت این شرکت ، تبدیل شدن به یک سازمان تجاری با ایجاد یک شبکه ی توزیع ملی برای توزیع محصولات بهداشتی ساختمانی ، پلاسکویی و آرایش بهداشتی با قیمت رقابتی می باشد.

  • تبدیل شدن به کارآمد ترین زنجیره توزیع در ایران
  • تکمیل کردن خدمات به وسیله ارائه سبد کامل محصولات با کیفیت بالا
  • برای اینکه بتوانیم خدمات کامل به تامین کنندگان محترم ارائه کنیم به آنها تضمین می دهیم که عمده فروشان ، خرده فروشان و مصرف کنندگان نهایی را در سراسر کشور از طریق شبکه توزیع تحت پوشش قرار دهیم.

شرکت بهداد بر اصل علم و احترام استواراست.

احترام به کارفرمایان که محصولاتشان را به ما سپرده و باید برای گسترش فروش آنها تلاش کنیم .

احترام به کارکنان که متفکر و مجری این گسترش اند و می بایست برای رضایت و پویایی ایشان تلاش کنیم .

احترام به مشتریان که می بایست برای درک و پاسخ به نیازها و نظراتشان از طریق جذب و بررسی شکایات ایشان و سنجش رضایت مشتریان کوشش کنیم .

بهداد ، براین باور است که از طریق تامین به هنگام محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان ، تقویت روحیه کارکنان و حس مشارکت در کارکنان ، تمام نیرو و توجه خود را معطوف فعالیتهایی نماید که موجب افزایش ارزش گردد.

  • یکپارچگی ، از طریق داشتن صداقت با مشتریان ،کارمندان، تامین کنندگان کیفیت ، با توزیع محصولات با کیفیت بالا به مشتریان.
  • ارتباط از طریق برقراری یک مشارکت با مشتریان ،کارمندان، تامین کنندگان ، کارمندان به وسیله ی ایجاد فرصت های برابر پیشرفت در یک محیط سالم کاری نوآوری با پایه ریزی تکنولوژیک جدید برای ارتقا و پیشرفت توسعه و ارتقا شبکه های توزیع.

  • افزایش سهم بازار
  • ایجاد تنوع در کالاها و خدمات
  • تکمیل سبد محصولات توزیعی
  • شناسایی هرچه بیشتر برند محصولات
  • پیشگام بودن در بازار عرضه محصولات با کیفیت عالی و جدید
  • کسب رضایت و ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان
  • افزایش پوشش جغرافیایی
  • جذب و حفظ استعدادهای برتر
  • ارتقا توانمندی ،دانش و مهارت کارکنان